Arquivo digital de mapas de orientação de Jan Sháněl
|
Log in
Todos utilizadores
|
Língua:
Português
Česky
Dansk
Deutsch
Eesti
English
Español
Français
Italiano
Magyar
lietuvių kalba
Norsk
Polski
Português
Русский
Svenska
Türkçe
Український
|
DOMA 3.0.9
Mostrar escolhas de percursos
Esconder escolhas de percursos
|
Mostrar mapa geral
Esconder mapa geral
|
KML
|
Voltar
<< 7-70 Kollbanen (26-04-2018)
|
O - morgen #108 (koridor + pick) (02-05-2018) >>
10Mila Leg4 (29-04-2018)
Categoria:
Závody
Mapa/Área:
Nynashamn
Organisação:
10Mila
País:
Sweden
Disciplina:
langa natten
Percurso de estafeta:
4
Resultados
Distância:
18.97 km
Tempo:
135:31
3D Rerun
Obávaná langa natten, chyby některých borců na gps a těžké dohledávky navozují první nevolno, když při čekání na předávku vidím královský postup, tak začíná být hnědo v trenkách. Naštěstí dorostenec (finišoval stříbrný NSK dorost) na úseku přede mnou jde hodně solidně, a přináší mi to na čele porozpadlé skupiny. Vybíhám, cestou na mapáč se snažím najít start. Pak přichází pokus o složení mapy ale v tom tempu to moc nejde. Na první pokus si to krásně poskládám na kontroly 10-12 :D Na podruhé už to vyjde. Každopádně před příštím závodem s A2 navrhuju intervaly se čtením nějakýho novinovýho plátku. Na pěšině už mě šlape na paty neznámý borec a protože moc nevím jestli jít kopec zleva nebo zprava tak ho pouštím před sebe. Tím začíná několik minut pekla.
Z následujích kontrol 5 kontrol krom jedné výjimky jen kody (byly na mapě s číslem kontroly) a snažím se aspoň trochu vnímat terén abych se případně dohledal. Každopádně jdeme tempo ve kterým mám problém se nezabít. K1 ťukáme celkem s přehledem. K2 s volbou zpětně souhlasím, mírně rychlejší zleva bych stejně nešel, ale teda nechápu proč jsme to za cestou nevzali mírně zprava pod skalama, asi mě chtěl orvat :D K3 bych šel asi mírně zleva, ale tohle taky jde. Na horizontu mě borec odpojuje, takže musím stopovat zbytky světla, naštěstí dělá myšku v dohledávce. Skupina se mezitím rozrostla na cca 10 kusů (netuším jestli jsem to posbírali nebo někdo za náma šel ještě větší prasárnu). K4 zase myška (tak 30s) ale byl jsem ze všech nejvíc vpravo, takže se najednou ocitám v defenzivní pozici nakonci expresu. K5 zas nevím. K6 při krosu na asfalt se borec společně s 2 nejrychlejšíma odděluje a na asfaltu definitivně uniká, skupinka je naštěstí dost velká (ca 8 lidí) a i tak se jde vzhledem ke kilometráži trochu moc rychle (když jsem zahlíd údaj 3:30 , tak mě nebylo do zpěvu). Dohledávka nebyla úplně pod kontrolou ale jeden člověk věděl. Já se začínám pomalu dostávat do mapy. K7 se nikomu nechtělo moc nakopec ke kontrole. K8 pohoda.
Na občerstvovačce si v klidu přeskládávám mapu a čekám až se borci domluví kudy (chtěl jsem zleva až k vedení, ale nevím kudy začátek), naštěstí se domluví doleva. Celý úsek až po paseku mám hodně přibližnou představu o to co děláme (čekal jsem že se objevíme trochu víc vpravo), a přišlo mě že lezem strašně kopců, teď zpětně mi přijde lepší mírně zleva kousek od k6, pak na severní paseku a na ohyb vedení. Pod vedením obíháme první skalku a v bažince se připojuje nějaká další skupinka (netuším kdo koho dohnal). Ale pak najednou všichni odbočují od vedení doleva. Tím že jsem trochu tušil tak zastavuju a mapaju, a tím že si jsem celkem jistej jdu vpravo, většina už je pryč a nemám zas takovou sebedůvěru na ně řvát, bohužel sebou stahuju jen jednoho parťáka. Pěšinu sice ztrácíme, ale podle potoka je šláplá druhá. Pak je to až po paseu hodně solidní palba, zvlášť když před sebou zahlídnu v dálce světlo (nakonec se ukáže, že to je jeden ztracený jednotlivec). Plán do dohledávky byl jasný, ale po fikačce na malou pěšinku ji ztrácím, pak se ještě stočím a nechápu co se děje. Zbytek naštěstí tušil a vydáváme se správně údolíčke na jih (byla tam vydupaná mega pěšina, což mě dost mátlo). No věděli, šli jsme dot pomalu a nejistě, ale nakonec tam na nás čekala. (takže ztráta v dohledávce nakonec jen do minuty)
K10 kontrolovaně ale pomalu. K11 až po sedílko krása, pak však absolutně nechápu dohledávku (moc to nechápu ani teď) a když se ostatní vrhají dolů, pak tam dobu zoufale kroutíme volantem. Pak přibíhá zbytek skupiny (co se odfarstovali pod vedením) a další kroucení volantem, nakonec na to někdo přišel, cca +3,5 minuty.
K12,13 ok, v podstatě ve vedení. V kopečku za občerstvovačkou se trochu propadám, navíc děláme trochu myšku. K15 ok. Tím že bylo nataženo tak vůbec nestíhám číst, a chytám se až na pěšině. V táhlém mírném stoupání (cca 84 minuta, 12 km v nohách) se mě začíná kousat stehna a nejsem najednou schopen držet tempo a musím nechat skupinku běžet.
Tím začíná poslední třetina úseku v novém stylu, lidí potkávám dost, ale většinou se nedá poznat, jestli jdou stejný úsek, navíc bych už stejně na nějaký skupinový zrychlení neměl. Kopce musím většinou chodit, a seběhy jsou taky zpomalené otupělé, takže je jdu tak abych doběh. Po odběhu z cesty jdu sedílkem. Plán byl ale jít údolíčkem na východ a pěšinu (!buzola),, ale místo toho sbíhám na sever, když u potoka potkám vydupanou pěšinku, málem odbočuju doleva (tady naštěstí buzola přišla), trochu tuším, ale stejně jdu na směr trochu blind, naštěstí potkávám očekávánou pěšinu západ-východ. Dohledávka naštěstí dost vydupaná. K 17 pohoda, i když se tam dost zmítám. K18 kontrolovaně, ale u první paseky jdu špatnou stopu skrz hustník a kupu, čímž mě předjíždí 2 lidi, ale asi bych je stejně neuvisel. K19 na paseku v pohodě, na kopečku se trochu bojím že jsem moc daleko (údolíčko jsem těsně nedošel), tak přetáčím trochu doleva. Na kupkách to byla hodně velká nejistota (motalo se tam všude spousta lidí), naštěstí byla tam, kde měla být. K20 v pohodě, i když na tom seběhu jsem asi dostal slušnou sadu.
K21 jsem tušil že by se asi měla přímej, ale na to v tu chvíli nebyly nohy ani morál, a jdu zprava. Dohledávka měla být v pod kontrolou, ale míjím první nos a končím ve žlutým pod kontrolou. K22, když jsem chtěl jít po pěšince, tak jsem mohl asi až na křižovatku, ale už se mě nechtělo ztrácet výšku. K23 koncentrační laps, nevšiml jsem si ještě jedné křižovatky tak jsem to za křižovatkou pral bezmyšlenkovitě do kopce, když jsem pak pod sebou uviděl rozcestník, tak mi to došlo a trochu jsem si zanadával. K24 žacttvo. K25 už jsem viděl ve stanu a zmítal se mezi šutrama.
Celkově rozhodně zajímavý zážitek. Před 10milou bych tenhle výsledek rozhodně bral. Zas trochu hlodá myšlenka, že být fyzicky líp připraven tak to mohlo být ještě o něco lepší (lokomotiva ze začátku mi dala 10 minut - to mě přijde celkem málo, asi taky něco pohledal; část skupinky co mi utekla 5 minut, ale cca půl lidí jsem porazil nakonec (COŽE, JAK ? :D :D ) Zas díky těmhle výpadkům jsem si to celkem užil, protože první půlhodina, když jsem měl mapu jako závaží mě moc nebavila, ale já bych takhle nešel ani ve dne si myslím :D
Mostrar comentários
Esconder comentários
(
0
)
Criar novo comentário
Nome:
Email:
Guardar