zb19covergraphic

Rozhovor s ředitelem závodu

Orienťák se po 20 letech vrací do Dívčích Dolů. Jak vzpomínáš na ten předchozí závod a kolik bude mít společného s tím letošním?
No, je to strašně dávno. Byl to na dlouhou dobu poslední námi pořádaný výchoďák, běželo se ještě na průkazky, já stavěl tratě a dělal HR. A kolik toho bude mít ten letošní závod společného? Moc ne. Prostor závodu bude větší, tratě (na klasice) delší, ... snad jen ten cíl bude na podobném místě.

Kdy začaly přípravy na tento víkendový závod?
Tak první přípravy už začaly před samotným přihlášením do výběrového řízení. V letošním roce se pak práce postupně zintenzivňují jak se závod pomalu přibližuje.

Co ředitelování závodu pro tebe všechno znamená?
Hlavně velkou zodpovědnost, přeci jenom přijede tisícovka závodníků, tak aby vše klapalo k jejich spokojenosti. Naštěstí mám k ruce šikovné pomocníky a už zkušený tým pořadatelů, takže to zas tak složité není.

Co Ti na tom přišlo nejtěžší?
Asi vůbec na začátku se rozhodnout zda to této akce půjdeme nebo ne.

Jak bys charakterizoval terén, který čeká na závodníky?
Z velké části se jedná o vrstevnicově parádní prostor, jakých u nás v ČR moc podobných není. Smíšený les, hluboká údolí, rýhy, ale i porostově rozmanitý s hustou sítí cest.

Mapa již je hotová, tratě se rýsují. Viděl jsi už část z toho, na co se mohou závodníci těšit?
Ano, i jako ředitel mám průběžně informace o stavu příprav ve sportovní části a vidím pracovní výstupy od mapaře a stavitelů. Závodníci se můžou těšit na náročnou klasiku a hravý middle.

Kolik kontrol mají stavitelé k dispozici?
Na každý závod mají k dispozici stovku kontrol.

A na závěr, kolik rukou choceňských běžců máš pro organizaci k dispozici ty?
Těch rukou je asi 150.

reditel zavodu

Partneři ČSOS:

ČSOS ToiToi T mapy SporticusZaket

Partneři K.O.B. Choceň:

Město Choceň Iveco Bus Labeta Starmon Chonet Ekometal De Heus PSP Izoterm Composite Airplanes Lesy ČR Concept Pardubický pivovar Izosan